طراحی وبسایت خودرو
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت خودرو برای مشاغل و حرفه هایی مانند نمایشگاه ها و بنگاه های خودرو، نمایندگی ها، مکانیک ها، قطعه سازان، لوازم یدکی و اسپورت خودرو مناسب است.بیش از صد نوع صنعت و صنف با خودرو مرتبط می باشند: خودرو سازان، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی، روغن موتور، تایر، نمایندگی های فروش و … از همین رو طراحی سایت خودرو دامنه گسترده و متنوعی از انواع طراحی سایت ها برای هر کدام از مشاغل مرتبط با خودرو را شامل می گردد.

طراحی سایت خودرو با نگاهی به صنعت خودرو

صنعت خودرو در جهان بعد از صنعت پتروشیمی و گاه همپای آن یکی از صنایع مهم و کلیدی در جهان محسوب می گردد. روز به روز خطوط خودرو سازی و همچنین لوازم جانبی و یدکی آن پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. به گونه ای که همواره شاهد نوآوری ها و فناوری های جدید در این عرصه هستیم.

صنعت خودرو یکی از صنایع پُر رونق در دنیا می باشد. امروزه سازندگان و فروشندگان خودرو، لوازم یدکی و قطعات جهت فروش و عرضه خدمات خود به عرصه ي اينترنت روی آورده اند و براي تبليغات محصولات خود دست به طراحي سايت زده اند.

وب سايت خودرو مي تواند داراي قسمت هایی من جمله : اطلاعات خودرو، خريد و فروش خودرو (نیازمندی ها)، معرفی و عرضه آخرين قطعات و لوازم یدکی توليدي براي خودروها و نحوه كاركرد آنها باشد.

طراحی وب سایت ماشین

طراحی سایت خرید خودرو ،  طراحی سایت معاوضه خودرو ، طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو ، طراحی وب سایت نمایشگاه خودرو ، طراحی سایت فروش خودرو ، طراحی سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو ، طراحی سایت اطلاعات فنی ، طراحی سایت قیمت خودرو همگی می توانند در حیطه طراحی سایت ماشین اجرا و پیاده سازی گردند.

طراحی وب سایت های خرید و فروش ماشین

وب سایت های خرید و فروش اینترنتی خودرو به منزله  نمایشگاه های آنلاین می باشند که خریداران را به فروشندگان معرفی می نمایند. خریداران می توانند با یک جستجوی کوتاه در این وب سایت ها خودروهای فروشی مورد نظر خود را بیابند و جهت خرید خودرو با فروشندگان تماس بگیرند. اطلاع از آخرین قیمت ها، مشاوره آنلاین و آشنایی با مشخصات فنی خودروهای موجود و بسیاری امکانات مفید دیگراز جمله سرویس های اینگونه سایت ها می باشد. بایستی این را مد نظر قرار داد که افراد با مراجعه به اینگونه سایت ها حتی اگر خودرویی را بصورت آنلاین نخرند برای مطلع شدن از قیمت و نیز آگاهی از اطلاعات فنی خودرو، کاربر سایت های نمایشگاه آنلاین خواهند شد.

امکانات ارایه شده در طراحی  وب سایت خودرو

۱- بخش درباره ما

شرح لازم در مورد سوابق کار و همچنین کلیات خدماتی که ارایه می دهید و همچنین قطعات و یا برندهای خودروهایی که شما نمایندگی آن می باشید در این بخش ارایه می شود.

 ۲ – طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس و شماره و آدرس نمایشگاه، فروشگاه یا شرکت شما در این صفحه قرار می گیرد.

۳ – طراحی صفحه تصاویر و توضیحات خودرو

در این بخش محصولات شرکت خودروسازی با عکس های متنوع از زوایای مختلف همراه با توضیحات کامل از امکانات و ویژگی های ظاهری و رفاهی و همچنین مشخصات فنی خودرو به کاربران معرفی می شود. در صورتی که از طریق توضیحات و معرفی محصول، تمام سوالات یک مشتری پاسخ داده شود و همچنین معایب و مزایای یک خودرو بطور کامل به مشتری منتقل گردد و امکان مقایسه ی خودروها با یکدیگر در وب سایت ایجاد گردد، می توان در ترغیب مشتری نسبت به خرید یک خودرو گام برداشت و یا حتی اکثریت مشتریان را نسبت به خرید یک خودرو خاص ترغیب نمود. همچنین می توان قابلیت هایی از جمله خرید اینترنتی برای محصولات خود را در طراحی سایت در نظر گرفت و باعث سهولت حال مشتریان گردید.

همچنین در طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو و یا طراحی قطعات و لوازم یدکی خودرو، تصاویر مربوطه به همراه بیان ویژگی ها و مزایا در صفحه محصولات نمایانده می شود.

طراحی سایت خرید و فروش خودرو۴ – طراحی صفحه اخبار

درج خبرهای تازه ترین اتومبیل های شرکت های مختلف، فناوری های جدید در صنعت خودرو و همچنین رویدادهای صنعت خودرو، همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و داخلی خودرو با استقبال بازدیدکنندگان مواجه خواهد شد.

۴- طراحی صفحه مقالات

مطالبی با موضوعات جذاب مانند آموزش نحوه انتخاب خودروی مناسب، روش های نگهداری از اتومبیل، معرفی آپشن های جدید، تاریخچه برندهای خودرو و مقالاتی از این قبیل در ترغیب و جذب کاربران مهم است.

۵- طراحی صفحه گالری

بخش گالری به منظور نمایش تصاویر و جزئیات خودروهای موجود طراحی و پیاده سازی می شود.

 ۶- طراحی سایت خودرو فروش آنلاین

در این قسمت سیستمی طراحی و پیاده سازی شده تا مشتریان با انتخاب خودرو به همراه ویژگی های مورد نظر مانند رنگ و یا انتخاب قطعه یا لوازم یدکی مورد نیاز خود و با پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت نسبت به خرید اقدام نمایند.

۷- سیستم ارسال پیامک

طراحی و پیاده سازی سیستم اس ام اس هم برای آگهی دهندگان و نیز اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید و هم برای اعضای وب سایت برای دادن اخبار جدید به آنها انجام می گیرد.

۸- طراحی صفحه محبوب ترین ها

در این صفحه پُر فروش ترین و محبوب ترین خودروها برای کاربران بصورت برجسته تری به نمایش در می آید.

وب سایت اتومبیلچرا طراحی سایت خودرو را به پیام آوا بسپاریم؟

پیام آوا با طراحی سایت خودرو، طراحی سایت خرید و فروش خودرو بصورت آنلاین و بهینه سازی آن در موتورهای جستجو مانند گوگل بازدیدکنندگان بسیاری را برای سایت شما جمع خواهد نمود و این امر علاوه بر آنکه موجب رونق کسب و کار شما خواهد گردید از طریق افزایش بازدیدگنندگان و افزایش رتبه وب سایت، بسیاری از شرکت ها خواهان انجام تبلیغات گسترده در وب سایت شما خواهند بود و این مورد تنها می تواند سود قابل توجهی را نصیب شما گرداند.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: